ОНЛАЙН РЕЖИМІНДЕГІ БІЛІМ САЛАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН МЕН ҚЫТАЙДЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.48371/ISMO.2020.42.4.001Кілт сөздер:
пандемия, коронавирус, қашықтықтан оқыту, мәдени-гуманитарлық ынтымақтастық, «Бір белдеу, бір жол, білім беру, Конфуций институты, интернационалдандыру, цифрландыру, мәдениаралық байланысАннотация
Қазіргі таңда COVID-19 пандемиясы адам қызметінің барлық салаларына аяусыз әсер етті. Коронавирустық пандемияның жоғары білім беру жүйесіне әсері барлық елдер мен аймақтарға әсер етті.
COVID-19 халықаралық студенттердің ұтқырлығын дамытуға үлкен және қайшылықты әсер етті. Коронавирустық дағдарыс аяқталғаннан кейін университеттер шетелдік студенттер үшін күресті жалғастырады, бірақ халықтың өмір деңгейінің төмендеуіне байланысты халықаралық білім беру нарығы одан да сезімтал және бәсекеге қабілетті болады деп айтуға толық негіз бар.
Мақалада Қазақстан мен Қытай арасындағы «Бір белдеу - бір жол» аясындағы білім саласындағы ынтымақтастық мәселелері қарастырылған. «Белдеу және жол» бастамасын жүзеге асыру Қазақстан мен Қытайдың мәдениеті мен білім беру саласы үшін жаңа міндеттер қойып отыр. Бұл жаңа деңгейдегі экономикалық интеграция екі елдің мәдени-білімдік интеграциясын қажет ететіндігін білдіреді. Ең алдымен, әңгіме екі халықтың мәдениаралық коммуникациясына байланысты мәселелерді шешу туралы болып отыр. Бұл байланыс коммуникацияға кіретін мәдениеттердің теңдігіне негізделуі керек.
Автор «Белдеу және жол бастамасы» пандемияға қарамастан, ғылым мен білімге үлкен сұраныс тудырады деген тұжырымға келеді. Егер бұрын «Бір белдеу-бір жол» Жібек жолы елдерінің экономикалық дамуы үшін көлік желісі болып саналса, қазір қытайлық бастама гуманитарлық бағытта және цифрлық Жібек жолын құруда өзінің әлеуетін арттыруда.